فاماگوستا
05488808520 8-15

هدف ما آرامش همیشگی شماست

logo
خانه > اخبار دانشگاه > مصاحبه با دانشکده مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی

عنوان: مصاحبه با دانشکده مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی

نویسنده: aryasbghaffary
تاریخ: مارس 3, 2022

طی مصاحبه با پروفسور مراد اوزدنف در خصوص دانشکده مکانیک ایشان اطلاعات جامعی در این خصوص اعلام نمودند.

.طی مصاحبه با پروفسور مراد اوزدنف در خصوص دانشکده مکانیک دانشگاه مدیترانه شرقی، این دانشکده دارای دو رشته سیالات و جامدات می باشد که تحت عنوان رشته مکانیک در این دانشگاه ثبت گردیده است. دپارتمان مکانیک در این دانشکده یکی از قدیمیترین دپارتمان های دانشگاه می باشد که در سال ۱۹۸۰ تاسیس گردیده است و بروزرسانی علوم مکانیک به صورت دائمی در حال انجام می باشد. این دانشگاه دارای محققان زیادی و عقبه بسیار غنی در خصوص علوم مکانیک است.

دانشگاه دارای اتاق تست تهویه مطبوع و امکانات زیاد دیگری در این خصوص می باشد. با پیشرفت تجهیزات مکانیک، این دانشکده اعتبار بین المللی در این خصوص کسب کرده است. ما در کلیه آزمایشگاه ها به دانشجویان محترم اختیار انجام کلیه تست ها را می دهیم تا اطلاعات کافی در آن خصوص بدست آورند.

تز دانشگاهی

کلیه دانشجویان با همکاری با دیگر دانشگاه ها تزهای فنی با علوم جدید را تجربه می کنند که این کار معلومات دانشجویان در زمینه دلخواه خود افزایش می دهد.

این دانشکده با اساتید مجربی که دارند به کلیه نیازهای دانشجویان پاسخ داده و مشکلات دانشجویان را مشکلات خود می بینند و همیشه در پی رفع نقوص آنها هستند که این یکی از مزایای دانشگاه مدیترانه شرقی است. همچنین کلیه پروفوسورهای دانشگاه دارای استادیار می باشند.

 

نرم افزار های رشته مکانیک

این دانشگاه از نرم افزارهای پیشرفته مکانیک با توجه به سلایق استاد مرتبط استفاده می کند. طراحی های سه بعدی در زمینه رشته جامدات و سیالات به صورت مداوم در حال انجام می باشد. نرم افزارهای سالیدورک، فلوئنت، انسیس، دیزاین بیلدینگ، کریر و … در این دانشگاه استفاده می گردد.

سیستهای خورشیدی

از جدیدترین سیستم های این دانشگاه مدیریت سیستم های خورشیدی می باشد که این طرح در امریکا نیز اجرا گردیده است.

سیستم های تهویه مطبوع خانه مسکونی

دانشگاه مدیترانه شرقی در زمینه تهویه مطبوع و حرارت مرکزی خانه های مسکونی بسیار فعال بوده و کاربران زیادی در این خصوص در حال طراحی و برنامه ریزی می باشد. سرعت و دما در کلیه نقاط خانه اندازه گیری و به صورت سه بعدی محاسبه و دمای آسایش براورد می گردد.

تولید موتور خودرو

یکی از بزرگترین پروژه های این دانشگاه تولید موتور خودرو می باشد. گروهی از مهندسین مکانیک و برق به صورت مشترک این پروژه را انجام دادند.

جهت مطالعه در خصوص دانشکده کامپیوتر، توریسم لطفا بر روی لینک کلیک نمایید.