فاماگوستا
05488808520 8-15

هدف ما آرامش همیشگی شماست

logo
خانه > اخبار دانشگاه > جاهای دیدنی قبرس

عنوان: جاهای دیدنی قبرس

نویسنده: aryasbghaffary
تاریخ: فوریه 24, 2022

طی مصاحبه با دانشکده توریسم دانشگاه EMU، در خصوص مسائل گردشگری و جاهای دیدنی قبرس شمالی مذاکره گردید.

کشور قبرس از پر بازدیدترین مناطق دنیا است و مکانهای دیدنی قبرس در نوع خود بی نظیر می باشد. این موضوع ما را بر آن داشت تا گزارش کاملی از دانشکده توریسم دانشگاه EMU برای شما عزیزان تهیه کنیم. لازم به توضیح است که قبرس شمالی کشوری سرسبز و انبوه گیاهی منحصر به فردی و آب هوای مدیترانه ای دارد. همچنین مکانهای دیدنی قبرس از جمله مراکز تاریخی در شهرهای فاماگوستا، گیرنه، لفتکه چشمان هر بیننده را مبهوت خود می کند. گزارش کامل تهیه شده توسط این شرکت تقدیم حضور عزیزان می گردد:

مکانهای دیدنی قبرس شمالی

به نقل از گزارش پروفسور از دانشگاه EMU « این کشور شامل شهرهای فاماگوستا، گیرنه، نیکوزیا، لفتکه و … می باشد که منابع تاریخی بی نظیری دارد که تنها بخشی از آن شامل چشم اندازهای زیبای سواحل اقیانوسی می شود این سواحل که دارای سخره و محیط فوق العاده زیبایی می باشند چشمان هر بیینده را مجذوب خود می کند.

منابع تاریخی این کشور با توجه به وسعت این سرزمین در نوع خود بی مانند می باشد این منابع تاریخی شامل بندر گیرنه، قلعه گیرنه، کلیسای قلعه هلاریون، شبه جزیره کارپاس، کلیسای آندرس، دیوار تاریخی فاماگوستا و .. می شود که دیدن این فضاها را برای شما پیشنهاد می کنم. مکانهای دیدنی قبرس شمالی بسیار زیاد می باشد»

بندر گیرنه(مکانهای دیدنی قبرس شمالی)

«این بندر در سواحل شمالی قبرس واقع شده است که بندر و قلعه تاریخی جزو جاذبه های توریستی این شهر محسوب می شود. کافه و رستوران های دریایی در اطراف بندر احاطه گردیده است. این بندر با سواحل شنی زیبا و قلعه مجاور آن از جاذبه های توریستی به حساب می آید.»

قلعه گیرنه

«این قلعه در کنار بندر گیرنه واقع شده است و پشت دیوار این قله کلیسای سنت جرج قرار دارد که زیبایی خاصی به قلعه داده است و هر توریست با دیدن آن به زمان های گذشته می رود. پیشنهاد می شود که از مکانهای دیدنی قبرس ، قلعه گیرنه حتما بازدید نمایید.»

قلعه سنت هیلاریون

«این قلعه داخل شهر گیرنه در ارتفاع ۶۷۰ متری قرار داشته و دارای سه طبقه می باشد که در آخرین طبقه از این قلعه پله های باریک و و پیچ در پیچ قرار دارد که یکی از مکانهای دیدنی قبرس شمالی محسوب می گردد. شهر گیرنه دارای مراکز تاریخی بی نظیری است که از جاذبه های گردشگری آن شهر محسوب می شود.»

جهت مطالعه اطلاعات بیشتر به بخش جاهای دیدنی قبرس شمالی مراجعه نمایید.